Nordcom ApS
Østerbro 39 A, 9000 Aalborg
CVR. Nr: 43337521
Har du spørgsmål?
Du kan skrive til os på kontakt@nordcom.dk, ringe til os på 5072 5077 eller fange os på facebook siden.
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Nordcom ApS og gælder udelukkende ved forbrugerkøb. Andre vilkår er gældende ved B2B-salg.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Nordcom ApS. Hvis der findes produktbeskrivelser til varen, så vil disse fremgå af produktsiden på nordcom.dk.
Hvad med reparation?
Vi reparerer alle mærke og modeller af både computere, bærbare og stationære computere samt telefoner. Al reparation foregår på vores eget værksted eller ved en af vores samarbejdspartnere f.eks. indenfor mikrolodning. Vi tilbyder gratis diagnose i forbindelse med reparation, ved diagnose uden reparation faktureres der fra 299,00 DKK inkl. moms for undersøgelsen.
Hvad med levering?
Levering af varer fra Nordcom ApS anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret på Østerbro 39 A, eller har fået pakken tilsendt og efterfølgende udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS og sendes fragtfrit såfremt købssummen er over 499,00 DKK. Leveringstiden kan variere og vil fremgå ved den pågældende vare.
Hvad med prisen og betaling?
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale med Dankort, Visa/Dankort, MobilePay og ViaBill. Nogle varer i Nordcom ApS er omfattet af brugtmomsordningen - såfremt dette er tilfældet, så vil det fremgå på varens produktside - og køber vil i dette tilfælde ikke have et eventuelt momsfradrag. Alle andre priser er inklusiv 25% moms. Pengene vil blive trukket på betalingskortet, når pakken afsendes fra vores lager.
Hvad så hvis jeg fortryder mit køb?
Fortrydelsesretten for køb hos Nordcom ApS udløber 30 dage efter den dag, hvor du har fået leveret din vare, og gælder kun for varer returneret til Nordcom ApS i helt samme stand som ved modtagelse. Du kan naturligvis afprøve varen, men har pligt til at returnere varen i samme stand, som den er modtaget. I tilfælde af værdiforringelse foråsaget af kunden fratrækkes denne købsbeløbet. Ved brug af fortrydelsesretten, så skal gives tydeligt og skrifligt pr. mail til kontakt@nordcom.dk
Hvad nu hvis produktet har en fejl?
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Nordcom ApS, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Nordcom ApS. Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at fejl og mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd fra kunden. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 24 måneder efter du har fået varen leveret.
Alle returforsendelser sker til:
Nordcom ApS
Østerbro 39 A
9000 Aalborg
Persondatapolitik og Fortrolighed.
Når du afgiver informationer, ved en handel hos Nordcom ApS, sørger vi for at det kun er et minimum, af informationer du skal afgive. De informationer du afgiver, er nødvendige for, at vores lager kan sende dig dine bestilte varer. Din mail og tlf. bruges så vi har mulighed for at kontakte dig med informationer omkring din bestilling.
Hvis det det hele går i ged?
Enhver tvist mellem kunden og Nordcom ApS er underlagt dansk lov og en eventuel tvist afgøres ved byretten i Aalborg.